Federació Atletisme Illes Balears/ Trail Running
Participa en la San Silvestre Manacorina el pròxim 27 de desembre organitzada per Mou-te Sport Center i l’ajuntament de Manacor, cursa que tendrà lloc a les 10h pels voltants de l’urbanització de Cala Mendia.
- Lloc de reunió
Parking Platja Cala Mendia a partir de les 09h.
- Curses
Els diferents circuits recorren les platges de Cala Mendia, Cala Romàntica i Cala Anguila en un recorregut que combina trail amb vistes precioses, trams d’asfalt i altres més rocosos.
- Preu inscripció
Cursa 10k i 6 k Caminada
5€ Gratuït
- Cronometratge
L’empresa elitechip serà la responsable del cronometratge mitjançant chip juntament amb els jutges de la Federació d’Atletisme de les Illes Balears.
- Banys i Serveis
- Normes de seguretat
ACCEPTACIÓ DEL REGLAMENT La participació en la cursa implica la total acceptació d’aquest reglament. Qualsevol situació no prevista serà resolta per l’organització, d’acord amb els principis de seguretat, esportivitat i esperit solidari que caracteritzen aquesta activitat.
Organitza:
Mou-te Sport Center juntament amb l'ajuntament de Manacor i la regidoria d’esports.
Col·labora:
➔ Planters i Ornamentals Nicolau
➔ Restaurant VoraMar Cala Mendia
➔ Triatló esports Manacor
➔ Bicicletes Sancho
➔ Hiper Centro Manacor
➔ Càrniques Sunyer
➔ Bar ca na Bel
➔ FAIB